سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفسابی و سنگسابی نیکان ساب

دستگاه کفسابی و سنگسابی سنگ و قیمت آن


دستگاه کفسابی یک دستگاه صنعتی است که از آن برای سطحی کردن و صاف کردن سطوح سخت استفاده می شود.

دستگاه کفسابی سنگ عمدتاً برای کفهای سیمانی و بتنی استفاده می شود، همچنین می توان از آن برای سطوح سخت دیگری نیز استفاده کرد.

این دستگاه کف سابی شامل یک موتور قدرتمند و دیسک های سنگینی است که با سرعت بالا چرخش می کنند. دیسک های این دستگاه شامل نوارهای الماسی هستند که قادر به برش و حذف لایه‌های بالایی از سطح سخت هستند. این قیمت دستگاه کفسابی قابلیت تغییر فشار و سرعت دیسک ها را داراست تا بهترین نتیجه را در کارایی کفسابی به دست آورده شود.

دستگاه کفسابی دستی برای پروژه های ساختمانی بزرگ و مهمانداری صنعتی استفاده می شود. در کل، دستگاه کفسابی به عنوان یک ابزار ضروری در صنعت ساختمان شناخته می شود.

انواع دستگاه کفسابی یک دستگاه برای تمیز کردن و صاف کردن سطوح زمینی است. قیمت دستگاه کفسابی تک فاز این دستگاه‌ها معمولاً با قدرت بالا و سرعت بالا عمل می کنند و به منظور پاکسازی و صاف کردن سطوح زمینی مانند سنگ، بتن، سرامیک و آجر استفاده می شوند. برخی از انواع دستگاه کفسابی عبارتند از:

1- دستگاه کفسابی دستی: کوچکترین نوع قیمت دستگاه کفسابی سه فاز است که با دست استفاده می شود و برای پاکسازی و صاف کردن سطوح کوچک و دشوار مورد استفاده قرار می گیرد.

2- دستگاه کفسابی خودرویی: یک دستگاه کفسابی قدرتمند است که با دو چرخ عقب حرکت می کند و معمولاً برای پاکسازی سطوح بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

3- دستگاه کفسابی صنعتی: یک قیمت دستگاه کفسابی دستی بزرگ و پرقدرت است که برای پاکسازی و صاف کردن سطوح بزرگ و صنعتی، مانند سطوح کارخانجات، پالایشگاه ها و فرودگاه ها استفاده می شود.